Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/769
Назва: Філософсько-історичні підходи до вивчення біографії письменника
Інші назви: Philosophico-historical approach to studying writer`s biography at secondary school
Автори: Бондаренко, Юрій Іванович
Ключові слова: біографія письменника
філософсько-історичні підходи
історична свідомість
ідеаційність
історичність
факт
історична пам*ять
Дата публікації: гру-2008
Видавець: Українська література в загальноосвітній школі
Короткий огляд (реферат): У статі розглянуто головні напрямки дослідження, види діяльності, типи матеріалів, які застосовуються на уроках літератури під час вивчення життєписів письменників на основі філософсько-історичного розуміння дійсності. Ключова ідея статті звучить так: щоб зрозуміти феномен митця, необхідно відмежовувати точний біографічний фактаж від суб’єктивної позиції того, хто створює біографію письменника.
Опис: The article discusses the principal areas of research, activities and materials that are used at literature lessons devoted to studying writers` biographies on the basis of philosophico-historical understanding of reality. The message of the article is the following: it is necessary to distinguish between the strict biographical data and the biography author’s subjective attitude in order to get an adequate understanding of an artist’s phenomenon.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/769
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.