Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/769
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2019-03-07T10:41:50Z-
dc.date.available2019-03-07T10:41:50Z-
dc.date.issued2008-12-
dc.identifier.udc371.32:821.161.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/769-
dc.descriptionThe article discusses the principal areas of research, activities and materials that are used at literature lessons devoted to studying writers` biographies on the basis of philosophico-historical understanding of reality. The message of the article is the following: it is necessary to distinguish between the strict biographical data and the biography author’s subjective attitude in order to get an adequate understanding of an artist’s phenomenon.uk_UA
dc.description.abstractУ статі розглянуто головні напрямки дослідження, види діяльності, типи матеріалів, які застосовуються на уроках літератури під час вивчення життєписів письменників на основі філософсько-історичного розуміння дійсності. Ключова ідея статті звучить так: щоб зрозуміти феномен митця, необхідно відмежовувати точний біографічний фактаж від суб’єктивної позиції того, хто створює біографію письменника.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська література в загальноосвітній школіuk_UA
dc.subjectбіографія письменникаuk_UA
dc.subjectфілософсько-історичні підходиuk_UA
dc.subjectісторична свідомістьuk_UA
dc.subjectідеаційністьuk_UA
dc.subjectісторичністьuk_UA
dc.subjectфактuk_UA
dc.subjectісторична пам*ятьuk_UA
dc.titleФілософсько-історичні підходи до вивчення біографії письменникаuk_UA
dc.title.alternativePhilosophico-historical approach to studying writer`s biography at secondary schooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.