Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/813
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтасюк, О.-
dc.date.accessioned2019-03-14T08:19:55Z-
dc.date.available2019-03-14T08:19:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc94(477)"1932/1933":341.485-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/813-
dc.description.sponsorshipУ статті здійснено спробу аналізу теми Голодомору-геноциду українців 1932–1933 рр. у контексті суспільно-політичних і освітніх викликів, що по- ставали з моменту проголошення незалежності і є актуальними сьогодні. Акцентовано увагу на геноцидній теорії прочитання і осмислення тих тра- гічних подій в українській історії, що лежить в основі не лише переважної більшості ґрунтовних академічних досліджень, але й глибоко вкорінена як травматичний досвід у "колективному несвідомому" та продовжує існувати як важливий сегмент національної пам’яті. Доведено, що осмислення цієї проблеми має відбуватися не лише в межах наукового полідисциплінарного майданчику, але й під час розбудови "меморіально-патріотичного" курсу в політичній та освітній сферах, з урахуванням попередніх помилок, щоб убезпечити повторення таких трагічних історій надалі, змобілізувати духовні сили та конструктивний потенціал для творення української політичної нації у ХХІ столітті.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectісторія Україниuk_UA
dc.subjectГолодомор-геноцидuk_UA
dc.subject1932-1933 рр.uk_UA
dc.subjectполітика пам’ятіuk_UA
dc.titleСприйняття Голодомору-геноциду 1932–1933 рр. в незалежній Україні: політичні кроки та освітні урокиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Література та культура Полісся. Випуск 92 (2018 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПОЛИССЯ_92_ИСТ-214-231.pdf363,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.