Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/83
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2018-04-17T08:25:58Z-
dc.date.available2018-04-17T08:25:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationУкраїнська мова і література в школіuk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/83-
dc.description.abstractУ цій статті підсумовано результати, опубліковані в низці статей, присвячених проблемі вивчення образів-персонажів літературних творів у школі. Автор матеріалу узагальнює діяльність учителя та учнів у процесі аналізу літературних героїв, а також формує концептуальні засади такої роботи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectобраз-персонажuk_UA
dc.subjectпообразний аналізuk_UA
dc.subjectзміст навчанняuk_UA
dc.subjectпринципи навчанняuk_UA
dc.subjectвиди характеристикuk_UA
dc.titleПООБРАЗНИЙ АНАЛІЗ: ЗМІСТ, ЗАГАЛЬНІ ПРИНЦИПИ, ВИДИ ХАРАКТЕРИСТИКuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондаренко Пообразний аналіз.doc148,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.