Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/851
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗеленько, А.С.-
dc.contributor.authorЗеленько, О.А.-
dc.date.accessioned2019-03-15T08:50:28Z-
dc.date.available2019-03-15T08:50:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc378.049(477):159.922.4-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/851-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується новий підхід у дослідженні творчого спадку і життя видатного російського письменника Миколи Гоголя. З цією метою автори використовують когнітивну психологію та лінгвістику. Вони констатують, що він виріс на Україні, знав українську народну творчість й історію країни. Під час навчання у Гімназії вищих наук спілкувався з демократично орієнтованими викладачами й сформувався під їх впливом. Про це свідчить його участь у студентському русі. Після закінчення нав- чального закладу приїхав до столиці. Там сподівався стати чиновником чи артистом. Він мріяв також стати письменником. Але без сторонньої підтримки опинився у безвиході. Був завербований жандармським управ- лінням. Його світогляд був суперечливий. Це було зумовлене його стано- вищем. Демократична спрямованість юності зіткнулася з неприваб- ливою сьогоденною реальністю. Письменник бачив глибокі суперечності у функціонуванні суспільства. Ці суперечності ускладнилися виявленим ним шовіністичним ставленням влади до прилученої України. Письменник у своїй творчості відтворив свою світоглядну еволюцію написанням кіль- кох циклів. Він констатує гострі як соціальні, так і національні супереч- ності. Демократичні погляди й імперська політика в аспекті ідеології православ’я, самодержавства й народності зумовили творчу кризу як носія, українського етносу, що став провідником російського шовінізму.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectГогольuk_UA
dc.subjectгоголезнавствоuk_UA
dc.subjectкогнітивна лінгвістикаuk_UA
dc.titleМикола Гоголь і художній контекст в аспекті когнітивної психології та лінгвістикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Література та культура Полісся. Випуск 93 (2018 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf340,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.