Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/870
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепанов, В.А.-
dc.date.accessioned2019-04-03T10:54:17Z-
dc.date.available2019-04-03T10:54:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc378.016:78.071.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/870-
dc.description.abstractУ статті окреслено основні напрямки роботи на формувальному етапі навчан- ня майбутніх учителів музики мультимедійного аранжування з урахуванням міждисциплінарного та герменевтичного підходів. Подано аналіз наукових досліджень щодо методичної і теоретичної підготовки майбутнього вчителя музики та використання мультимедійних технологій у процесі їх фахової підготовки. Акцентовано роль музично-теоретичних дисциплін, розкрито сутнісний зміст понять "слух музиканта" та "полістилістика".uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectфахова підготовкаuk_UA
dc.subjectслух музикантаuk_UA
dc.subjectкомпетенціїuk_UA
dc.subjectслухацький досвідuk_UA
dc.titleІНФОРМАЦІЙНИЙ ЕТАП НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО АРАНЖУВАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf165,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.