Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРостовська, І.О.-
dc.date.accessioned2019-04-03T10:59:22Z-
dc.date.available2019-04-03T10:59:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc378.147:786.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/872-
dc.description.abstractУ статті розкрито науково-методичні основи формування прийомів цілеутво- рення у процесі самостійної інструментально-виконавської підготовки майбут- нього вчителя музичного мистецтва. Здійснено аналіз поняття "цілеутво- рення", розглянуто види, етапи реалізації та вияви цілей як розуміння студентом майбутнього результату своєї діяльності. Зроблено висновок, що формування усвідомленого цілеутворення здійснюється тоді, коли викладач заохочує постановку студентом цілей самостійної роботи в ході інстру- ментально-виконавської підготовки та спрямовує зусилля студента до усвідомлення, обґрунтування цілей цієї роботи та їх неодмінного досягнення. Це зміцнює почуття відповідальності, сприяє усвідомленню особистої значущості інструментально-виконавської діяльності як важливої частини своєї майбутньої професії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectвчитель музичного мистецтваuk_UA
dc.subjectмотивація музично-виконавської діяльностіuk_UA
dc.subjectсамостійна інструментально-виконавська підготовкаuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ПРИЙОМІВ ЦІЛЕУТВОРЕННЯ У ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf178,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.