Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/875
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ростовська, Ю. О. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-03T11:05:30Z | - |
dc.date.available | 2019-04-03T11:05:30Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 371.134:78 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/875 | - |
dc.description.abstract | У зв’язку з системними перетвореннями у шкільних та позашкільних закладах пошуками нових освітніх технологій значно підвищилися вимоги до методичної підготовки майбутніх учителів хореографії, покликаної забезпечити усвідом- лення ролі танцювального мистецтва в системі художнього і духовного розвитку особистості, засвоєння теоретичних засад хореографічної освіти, оволодіння методами й організаційними формами роботи з дітьми. Мета методичної підготовки майбутніх учителів хореографії полягає у формуванні основ їх професійної культури, під якою розуміється здатність оперувати знаннями й уміннями у процесі осмислення проблем викладання хореографії, організації художньо-освітньої діяльності учнів, цілісного бачення педагогічного процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | інновації | uk_UA |
dc.subject | педагогічні переконання | uk_UA |
dc.subject | методична підготовка | uk_UA |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПЕРЕКОНАНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
21.pdf | 181,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.