Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/875
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРостовська, Ю. О.-
dc.date.accessioned2019-04-03T11:05:30Z-
dc.date.available2019-04-03T11:05:30Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc371.134:78-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/875-
dc.description.abstractУ зв’язку з системними перетвореннями у шкільних та позашкільних закладах пошуками нових освітніх технологій значно підвищилися вимоги до методичної підготовки майбутніх учителів хореографії, покликаної забезпечити усвідом- лення ролі танцювального мистецтва в системі художнього і духовного розвитку особистості, засвоєння теоретичних засад хореографічної освіти, оволодіння методами й організаційними формами роботи з дітьми. Мета методичної підготовки майбутніх учителів хореографії полягає у формуванні основ їх професійної культури, під якою розуміється здатність оперувати знаннями й уміннями у процесі осмислення проблем викладання хореографії, організації художньо-освітньої діяльності учнів, цілісного бачення педагогічного процесу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectпедагогічні переконанняuk_UA
dc.subjectметодична підготовкаuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПЕРЕКОНАНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf181,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.