Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/881
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧжан, Їн-
dc.date.accessioned2019-04-03T11:23:44Z-
dc.date.available2019-04-03T11:23:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/881-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичний аналіз етнонаціонального виконавського стилю майбутніх учителів музики і хореографії, запропоновано визначення поняття "стиль", діалектична природа якого передбачає взаємодію проти- лежних начал – стихійного пошуку інтерпретаторської моделі й адекватного відбору виконавських засобів музичної виразності, духовного руху до висоти композиторської ідеї та точності її матеріально-технічної виконавської реалізації. Доведено, що у стилі реалізовується індивідуальний імпульс виконав- ця, який формується на основі етнокультурних національно-виконавських традицій. З одногу боку, етнонаціональний виконавський стиль має автопор- третний сенс, з іншого – історичний. Зазначено, що індивідуально-виконавські характеристики стилю відбиваються в процесі інтерпретації та знаходження "духовного центру" художнього твору митцем. Саме в момент пошуково- творчої діяльності виконавця розкривається його автопортрет, відтворю- ється індивідуальний складник особистого стилю.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectетнонаціональний виконавський стильuk_UA
dc.subjectвиконавецьuk_UA
dc.subjectтворча діяльністьuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ЕТНОНАЦІОНАЛЬНОГО ВИКОНАВСЬКОГО СТИЛЮ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ І ХОРЕОГРАФІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf193,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.