Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/882
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧень, Цзяньїн-
dc.date.accessioned2019-04-03T11:32:59Z-
dc.date.available2019-04-03T11:32:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc378.011:78.071.4-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/882-
dc.description.abstractУ статті окреслено комунікативну природу вокально-ансамблевої музично- виконавської діяльність студентів. З’ясовано, спілкування за допомогою музики відбувається у нерозривному взаємозв’язку комунікативного, перцептивного та інтерактивного аспектів взаємодії. Передача інформації можлива у комуніка- тивних взаємовідносинах ‒ "виконавці ‒ композитор", "виконавець ‒ виконавець", "виконавці ‒ слухачі". Здійснено порівняння характерних рис аматорського спільного музикування XVIII–XIX ст. та професійного ансамблевого виконав- ства. Виявлено особливості спільної виконавської діяльності. Висвітлено комунікативну специфіку сольного, хорового та ансамблевого виконавства. Зазначено, що у великих виконавських колективах (хор, оркестр) стосунки будуються за принципом єдиноначальності. Акцентовано увагу на особли- востях міжособистісних стосунків "виконавець ‒ виконавець" у вокальному ансамблі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectміжособистісна комунікаціяuk_UA
dc.subjectвокально-ансамблева виконавська діяльність студентівuk_UA
dc.subjectкомунікативний потенціалuk_UA
dc.subjectпринцип партнерської взаємодіїuk_UA
dc.titleКОМУНІКАТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ВОКАЛЬНО-АНСАМБЛЕВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf163,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.