Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/883
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСпіліоті, О. В.-
dc.date.accessioned2019-04-03T11:34:51Z-
dc.date.available2019-04-03T11:34:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc378.016:781.62-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/883-
dc.description.abstractУ статті визначені критерії сформованості музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики. Аналіз музикознавчої, педагогічної та психологічної літератури дав змогу детально розглянути критерії, обґрунтувати показники, виокремити їх характерні ознаки. Дане теоретичне дослідження зорієнтує викладачів вищих навчальних закладів об’єктивно продіагностувати та визначити стан сформованості музично- інтонаційного мислення студенів, а саме: готовність їх до самостійної музично- педагогічної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectмузично-інтонаційне мисленняuk_UA
dc.subjectмотиваційний критерійuk_UA
dc.subjectемоційно-аналітичний критерійuk_UA
dc.titleКРИТЕРІЇ СФОРМОВАНОСТІ МУЗИЧНО-ІНТОНАЦІЙНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf220,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.