Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/887
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрищепа, О.П.-
dc.date.accessioned2019-04-03T11:43:53Z-
dc.date.available2019-04-03T11:43:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc373.3.091.12.011.3-051:78-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/887-
dc.description.abstractУ статті аналізуються останні дослідження, наукові праці вітчизняних авторів, які присвячені розв’язанню проблем підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності. Підкреслюється, що музично-освітня діяльність розглядається в різних аспектах: як забезпечення основ загальної музичної освіти і музичної культури молодших школярів; як організація музично- ігрової і спільної навчальної діяльності учнів; як позакласна музично-виховна робота з молодшими школярами й керівництво учнівськими музичними колективами; як формування естетичного досвіду молодших школярів тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутній учитель початкової школиuk_UA
dc.subjectмузично- освітня діяльністьuk_UA
dc.titleПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО МУЗИЧНО-ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf154,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.