Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/889
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМагда, П.М.-
dc.date.accessioned2019-04-03T11:47:34Z-
dc.date.available2019-04-03T11:47:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc378.03-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/889-
dc.description.abstractУ центрі дослідження – формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів музики дитячих музичних шкіл, що у процесі реформування позашкільної мистецької освіти були перейменовані у ШЕВ (школи естетичного виховання), ПСМНЗ (початкові спеціалізовані мистецькі навчальні заклади) через те, що до складу предметів додалися хореографія, художнє мистецтво, ритміка, тобто відбулося змістове розширення дитячої позашкільної мистецької підготовки. У складі цієї оновленої навчально-виховної системи, як і раніше, здійснюють музич- не виховання дітей випускники коледжів мистецтв (молодші спеціалісти галузі знань 02 "Культура і мистецтво" спеціальності 025 "Музичне мистецтво").uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk_UA
dc.subjectпедагогічний феноменuk_UA
dc.subjectвчителі музикиuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ЯК ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕНuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf189,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.