Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/889
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Магда, П.М. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-03T11:47:34Z | - |
dc.date.available | 2019-04-03T11:47:34Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 378.03 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/889 | - |
dc.description.abstract | У центрі дослідження – формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів музики дитячих музичних шкіл, що у процесі реформування позашкільної мистецької освіти були перейменовані у ШЕВ (школи естетичного виховання), ПСМНЗ (початкові спеціалізовані мистецькі навчальні заклади) через те, що до складу предметів додалися хореографія, художнє мистецтво, ритміка, тобто відбулося змістове розширення дитячої позашкільної мистецької підготовки. У складі цієї оновленої навчально-виховної системи, як і раніше, здійснюють музич- не виховання дітей випускники коледжів мистецтв (молодші спеціалісти галузі знань 02 "Культура і мистецтво" спеціальності 025 "Музичне мистецтво"). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | ціннісні орієнтації | uk_UA |
dc.subject | педагогічний феномен | uk_UA |
dc.subject | вчителі музики | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ЯК ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 189,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.