Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/88
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2018-04-17T08:39:21Z-
dc.date.available2018-04-17T08:39:21Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationУкраїнська література в загальноосвітній школіuk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/88-
dc.description.abstractУ статті сформульовано систему компетентностей та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів-персонажів на основі психології вчинку. Автор пропонує можливі способи опрацювання поведінки літературного героя, виявлення його духовного потенціалу через осмислення учнями зображених дій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectобраз-персонажuk_UA
dc.subjectучинокuk_UA
dc.subjectповедінкаuk_UA
dc.subjectдіяuk_UA
dc.subjectкласифікація вчинківuk_UA
dc.titleАНАЛІЗ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ НА ЗАСАДАХ ПСИХОЛОГІЇ ВЧИНКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АНАЛІЗ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ НА ЗАСАДАХ ПСИХОЛОГІЇ ВЧИНКУ.doc94 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.