Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/890
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, О. В.-
dc.date.accessioned2019-04-03T11:49:27Z-
dc.date.available2019-04-03T11:49:27Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc78:371.036-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/890-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду складної психолого-педагогічної проблеми – формуванню музичних здібностей школярів. Її складність пов’язана із необхід- ністю створення ефективних методів діагностики, які б можна було застосову- вати в умовах реального навчального процесу, особливостями формування музичності в умовах колективного навчання, з урахуванням внутрішніх і зовнішніх чинників, що впливають на цей процес та нерівномірністю розвитку окремих компонентів музичності тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectзадаткиuk_UA
dc.subjectмузичні здібностіuk_UA
dc.subjectформування музичностіuk_UA
dc.subjectструктура музичностіuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ МУЗИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf172,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.