Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/902
Назва: ТЕОРІЯ МНОЖИННОГО ІНТЕЛЕКТУ ГОВАРДА ГАРДНЕРА У ДИДАКТИЧНОМУ КОНТЕКСТІ
Автори: Кудлай, О.В.
Макарчук, А.А.
Макарчук, Н.В.
Ключові слова: інтелект
множинний інтелект
пізнавальні здібності
Дата публікації: 2018
Видавець: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу автентичних першоджерел розлянуто основні поло- ження теорії множинного інтелекту американського психолога Говарда Гарднера та шляхи їх застосування з дидактичною метою, а саме щодо навчання української мови та літератури. Визначено основні характеристики вербально-лінгвістичного, логіко-математичного, візуально-просторового, тілесно-кінестетичного, музичного, міжособистісного і внутрішньоособи- стісного видів інтелекту та наведено варіанти завдань з урахуванням численних підходів до організації вивчення та засвоєння навчального матеріалу. У статті визнається подібність у трактуванні Гарднером поняття "інтелект" до понять "здібність", "талант", наголошується на взаємозв’язку всіх типів інтелекту та підкреслюється, що розвиток множинного інтелекту не є освітньою метою, а лише ефективним засобом її досягнення. Окрему увагу приділено перспективам використання теоріїї множинного інтелекту для розбудови сучасної української школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/902
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf175,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.