Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/902
Назва: | ТЕОРІЯ МНОЖИННОГО ІНТЕЛЕКТУ ГОВАРДА ГАРДНЕРА У ДИДАКТИЧНОМУ КОНТЕКСТІ |
Автори: | Кудлай, О.В. Макарчук, А.А. Макарчук, Н.В. |
Ключові слова: | інтелект множинний інтелект пізнавальні здібності |
Дата публікації: | 2018 |
Видавець: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі аналізу автентичних першоджерел розлянуто основні поло- ження теорії множинного інтелекту американського психолога Говарда Гарднера та шляхи їх застосування з дидактичною метою, а саме щодо навчання української мови та літератури. Визначено основні характеристики вербально-лінгвістичного, логіко-математичного, візуально-просторового, тілесно-кінестетичного, музичного, міжособистісного і внутрішньоособи- стісного видів інтелекту та наведено варіанти завдань з урахуванням численних підходів до організації вивчення та засвоєння навчального матеріалу. У статті визнається подібність у трактуванні Гарднером поняття "інтелект" до понять "здібність", "талант", наголошується на взаємозв’язку всіх типів інтелекту та підкреслюється, що розвиток множинного інтелекту не є освітньою метою, а лише ефективним засобом її досягнення. Окрему увагу приділено перспективам використання теоріїї множинного інтелекту для розбудови сучасної української школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/902 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
24.pdf | 175,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.