Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/906
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сидоренко, Ю.О. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-04T06:51:33Z | - |
dc.date.available | 2019-04-04T06:51:33Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 37.016:821.161.2]:7.046.1 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/906 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості застосування загальнодидактичних та методико-літературних принципів під час вивчення літературних творів з міфологічною образністю на уроках української літератури у 9–11 класах. Теоретично обґрунтовуються загальнодидактичні принципи природовідповід- ності, наочності, науковості та наводяться приклади їх використання на уроках. Серед методико-літературних принципів виділяються текстоцентриз- му, інтертекстуальності та проблемності. Визначаються основні закономір- ності їх практичного використання під час аналізу міфологічної образності творів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | загальнодидактичні принципи | uk_UA |
dc.subject | методико-літературні принципи | uk_UA |
dc.subject | міфологічна образність | uk_UA |
dc.title | ЗАГАЛЬНОДИДАКТИЧНІ ТА МЕТОДИКО-ЛІТЕРАТУРНІ ПРИНЦИПИ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ З МІФОЛОГІЧНОЮ ОБРАЗНІСТЮ У СТАРШИХ КЛАСАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20.pdf | 227,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.