Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/90
Назва: ШКІЛЬНИЙ АНАЛІЗ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ ЗА РОЗВИТКОМ СЮЖЕТУ
Автори: Бондаренко, Юрій Іванович
Ключові слова: образ-персонаж
сюжет
послідовний аналіз
компетентності
статичний характер
динамічний характер
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Українська мова і література в школі
Короткий огляд (реферат): У статті сформульовано систему компетентностей та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів-персонажів за розвитком сюжету. Автор розширює навчальний потенціал послідовного шляху аналізу, який досить часто застосовується в шкільній практиці, проте залишається недостатньо оціненим з погляду його ефективності в опрацюванні персонажів із статичними та динамічними характерами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/90
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шкільний аналіз образів-персонажів за розвитком сюжету.doc85 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.