Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/90| Назва: | ШКІЛЬНИЙ АНАЛІЗ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ ЗА РОЗВИТКОМ СЮЖЕТУ |
| Автори: | Бондаренко, Юрій Іванович |
| Ключові слова: | образ-персонаж сюжет послідовний аналіз компетентності статичний характер динамічний характер |
| Дата публікації: | 2011 |
| Бібліографічний опис: | Українська мова і література в школі |
| Короткий огляд (реферат): | У статті сформульовано систему компетентностей та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів-персонажів за розвитком сюжету. Автор розширює навчальний потенціал послідовного шляху аналізу, який досить часто застосовується в шкільній практиці, проте залишається недостатньо оціненим з погляду його ефективності в опрацюванні персонажів із статичними та динамічними характерами. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/90 |
| Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Шкільний аналіз образів-персонажів за розвитком сюжету.doc | 85 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.