Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/91
Назва: | ВИКОРИСТАННЯ БІОГРАФІЧНОЇ СХЕМИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ У ШКОЛІ |
Автори: | Бондаренко, Юрій Іванович |
Ключові слова: | образ-персонаж біографічний підхід біографія письменника періодизація біографічний етап план біографії |
Дата публікації: | 2012 |
Бібліографічний опис: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). – Ніжин: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | Автор статті розробляє модель вивчення образів-персонажів на основі методико-технологічної схеми викладання життєписів письменників. Біографічний підхід, на його думку, дозволяє структурувати художню інформацію і сформувати в учнів знання про основі етапи розвитку образу літературного героя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/91 |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВИКОРИСТАННЯ БІОГРАФІЧНОЇ СХЕМИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ У ШКОЛІ.doc | 81 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.