Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/913
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧжоу, Геян-
dc.date.accessioned2019-04-04T07:07:28Z-
dc.date.available2019-04-04T07:07:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc371.134-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/913-
dc.description.abstractУ статті подано аналіз поняття "комунікація" з позицій різних наукових підходів. Висвітлюється вплив процесів глобалізації на оновлення принципів організації професійної освіти. Відзначається насиченість сучасного суспільства комунікативними взаємодіями, комунікативність розглядається як важлива властивість людини. Обґрунтовано значущість комунікації як чинника розвитку особистості та суспільства. Наводяться причини неоднозначних тлумачень сутності комунікації. Посилена увага до формування комунікативних умінь в системі фахової підготовки пояснюється зміною характеру освітнього процесу з монологічного типу на діалогічний. Досліджується вплив комунікативних умінь вчителя на ефективність навчального процесу. Відзначається недостатній рівень розробленості методичних засобів розвитку комунікаційних умінь у майбутніх вчителів музики.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectхудожня комунікаціяuk_UA
dc.subjectпоняттяuk_UA
dc.subjectвзаємозв’язокuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titleАНАЛІЗ ХУДОЖНЬОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ПОНЯТІЙНОМУ ВИМІРІuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf211,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.