Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/918
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛісовець, О. В.-
dc.date.accessioned2019-04-04T07:18:38Z-
dc.date.available2019-04-04T07:18:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc37.091.12:36-051-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/918-
dc.description.abstractУ статті розглядається актуальна проблема розробки методичного інстру- ментарію для оцінювання сформованості соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників в умовах університетської освіти. Визначено критерії оцінювання соціально-правової компетентності і подано їх характе- ристику за окремими показниками. До основних критеріїв віднесено: критерій соціально-правової спрямованості, критерій соціально-правової інформованості, критерій соціально-правової активності, критерій соціально-правової само- оцінки. Конкретизація основних показників кожного з критеріїв робить можливим відстеження динаміки сформованості у студента соціально-правової компе- тентності відносно її базових структурних компонентів (мотиваційно-цінніс- ного, когнітивного, функціонально-діяльнісного, рефлексивно-оцінного). Ступінь розвитку того чи іншого показника характеризує рівень сформованості соціально-правової компетентності, визначення якого є важливою складовою діагностичної стадії наукового дослідження. Виділено такі рівні соціально- правової компетентності майбутніх соціальних працівників: низький, середній, достатній, високий. Представлений комплекс критеріїв, показників і рівнів сформованості соціально-правової компетентності майбутнього соціального працівника є необхідною умовою і вихідним етапом в організації процесу діагностики сформованості даної складової професійної компетентності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectрівніuk_UA
dc.titleКРИТЕРІАЛЬНО-РІВНЕВА ХАРАКТЕРИСТИКА СФОРМОВАНОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf207,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.