Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/931
Назва: | СТРУКТУРА ПРОПЕДЕВТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВОКАЛУ |
Автори: | Ян, Сяохан |
Ключові слова: | викладач вокалу, пропедевтика структура пропедевтичної ком- петентності |
Дата публікації: | 2018 |
Видавець: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто роблеми, які найбільш часто виникають в процесі вокаль- ної підготовки майбутніх учителів музики, обґрунтовано метод пропедевтики, що дозволяє мінімізувати педагогічні помилки. Обґрунтовано компонентну структуру пропедевтичної компетентності викладача вокалу, яка включає в себе професійну (музичну та методичну) ерудованість, аналітико-діагностич- ний, прогностично-проективний, рефлексивно-оцінний та коригувально-творчий компоненти. Схарактеризовано три рівні можливих помилок у побудові навчаль- ного процесу − стратегічний, тактичний і операційний, а також три класи їх потенційного різновиду: аксіологічний, герменевтичний, праксіологічний. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/931 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
32.pdf | 157,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.