Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/934
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКьон, Н.Г.-
dc.contributor.authorЧжу, Юньжуй-
dc.date.accessioned2019-04-04T10:47:34Z-
dc.date.available2019-04-04T10:47:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc378.011.3051: 784(477+510)-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/934-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання підготовки майбутніх викладачів вокалу до виконавської діяльності. У центрі уваги − проблема психологічної готовності до прилюдного виконавства, яке суб’єктивно сприймається як стресова ситуація, що потребує психологічного, емоційного напруження, максимальної концентрації уваги й вольових зусиль. Зазначено особливо значущу роль психологічного стану для співака, зумовлену його відбиттям на фонаційно-співочих проявах, ступені емоційної яскравості, художній досконалості у створенні музичних образів. Проаналізовано чинники незадовільного психологічного стану виконавців, сха- рактеризовано особливості продуктивно-творчого й надмірного непродуктив- ного хвилювання, а також фактори їх прояву. Розглянуто три групи детермі- нант особистісно-психологічного стану майбутнього фахівця: функціональну; мотиваційно-характерологічну; операціональну.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectвокальне виконавствоuk_UA
dc.subjectмайбутній викладач вокалуuk_UA
dc.subjectвокально- виконавсько-психологічний бар’єрuk_UA
dc.titleДО ПИТАННЯ ПРО ПОДОЛАННЯ ВИКОНАВСЬКО-ПСИХОЛОГІЧНОГО БАР’ЄРУ В МАГІСТРАНТІВ У ПРОЦЕСІ ЇХ ПІДГОТОВКИ ДО ВОКАЛЬНО-ФАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdf187,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.