Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/940
Назва: КОРЕКЦІЯ НЕГАТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ І РЕАБІЛІТАЦІЙНИХ ІГОР
Автори: Пихтіна, Н. П.
Ключові слова: негативна поведінка у дітей
педагогічна корекція
оздоровчо-реабілітаційна корекція
Дата публікації: 2018
Видавець: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу психолого-педагогічної літератури, зроблені висновки про низьку ефективність сучасної практики корекції поведінкових відхилень у дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку через недостатню акумуля- цію фізіологічних, психо-вікових, соціальних та поведінкових особливостей дітей віком 6–10 років і доводить пріоритетність ігрової діяльності щодо процесу корекції поведінкових відхилень та виховання у дітей означеної цільової групи культури поведінки засобами гри. Розглянуто поняття "гра", "ігрова діяльність" та визначено пріоритетне місце ігор у корекції проблем здоров’я, поведінки, фізичного розвитку у дітей. Проана- лізовані існуючі класифікації ігор та обґрунтована ефективність застосування двох великих категорії ігор: реабілітаційних та соціально-педагогічних відповідно до основних напрямків корекційної діяльності: оздоровчо-реабілітаційного та соціально-виховного.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/940
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf209,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.