Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/940
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПихтіна, Н. П.-
dc.date.accessioned2019-04-04T11:01:32Z-
dc.date.available2019-04-04T11:01:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc37.0(075.8)-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/940-
dc.description.abstractНа основі аналізу психолого-педагогічної літератури, зроблені висновки про низьку ефективність сучасної практики корекції поведінкових відхилень у дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку через недостатню акумуля- цію фізіологічних, психо-вікових, соціальних та поведінкових особливостей дітей віком 6–10 років і доводить пріоритетність ігрової діяльності щодо процесу корекції поведінкових відхилень та виховання у дітей означеної цільової групи культури поведінки засобами гри. Розглянуто поняття "гра", "ігрова діяльність" та визначено пріоритетне місце ігор у корекції проблем здоров’я, поведінки, фізичного розвитку у дітей. Проана- лізовані існуючі класифікації ігор та обґрунтована ефективність застосування двох великих категорії ігор: реабілітаційних та соціально-педагогічних відповідно до основних напрямків корекційної діяльності: оздоровчо-реабілітаційного та соціально-виховного.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectнегативна поведінка у дітейuk_UA
dc.subjectпедагогічна корекціяuk_UA
dc.subjectоздоровчо-реабілітаційна корекціяuk_UA
dc.titleКОРЕКЦІЯ НЕГАТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ І РЕАБІЛІТАЦІЙНИХ ІГОРuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf209,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.