Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/943
Назва: МЕТОДИКА ПОДОЛАННЯ НЕДОЛІКІВ ВОКАЛЬНОГО ІНТОНУВАННЯ У ШКОЛЯРІВ МОЛОДШОГО ТА ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ
Автори: Кьон, Н.Г.
Ліцюань, Лі
Ключові слова: співацька діяльність
музично-слухові здібності
вокальне інтону- вання
Дата публікації: 2018
Видавець: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблеми змісту музично-виховного процесу в дитячих садочках, проблеми, які виникають у зв’язку з переміщенням акценту з музичного розвитку дітей на підготовку групи до святкових заходів. Приділено увагу генезису музично-сенсорних засобів, проблемам інтонування, які виникають в ранньому дитячому віці в зв’язку з розвитком мови і ослабленням ролі інтона- ційно-емоційних форм спілкування з оточенням, причини появи вокально-інто- наційного бар’єру у частини дітей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/943
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf176,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.