Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/943| Назва: | МЕТОДИКА ПОДОЛАННЯ НЕДОЛІКІВ ВОКАЛЬНОГО ІНТОНУВАННЯ У ШКОЛЯРІВ МОЛОДШОГО ТА ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ |
| Автори: | Кьон, Н.Г. Ліцюань, Лі |
| Ключові слова: | співацька діяльність музично-слухові здібності вокальне інтону- вання |
| Дата публікації: | 2018 |
| Видавець: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто проблеми змісту музично-виховного процесу в дитячих садочках, проблеми, які виникають у зв’язку з переміщенням акценту з музичного розвитку дітей на підготовку групи до святкових заходів. Приділено увагу генезису музично-сенсорних засобів, проблемам інтонування, які виникають в ранньому дитячому віці в зв’язку з розвитком мови і ослабленням ролі інтона- ційно-емоційних форм спілкування з оточенням, причини появи вокально-інто- наційного бар’єру у частини дітей. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/943 |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 21.pdf | 176,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.