Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/960
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБулавенко, С.Д.-
dc.date.accessioned2019-04-04T12:25:08Z-
dc.date.available2019-04-04T12:25:08Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc37.03–057.874-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/960-
dc.description.abstractУ даній статті йдеться про вплив учнівського самоврядування на формування соціальної активності. Особлива увага звертається на авторську форму само- врядування – учнівський менеджмент, педагогічні умови та технологія його впровадження у закладах загальної середньої освіти, структуру та функції. Особливо актуально стоїть проблема соціалізації учнів сучасної школи, вихован- ня і розвитку у них соціально значущих якостей, активної громадянської позиції особистості. Потрібен принципово новий підхід до організації всієї педагогічної роботи з учнівською молоддю, використання сучасних джерел її інформування, способів комунікації, включення школярів в учнівське самоврядування, наділене реальними повноваженнями. Найефективнішою, для формування соціальної активності особистості, модел- лю самоврядування є учнівський менеджмент. Ця модель дозволяє особистості повною мірою набути управлінських знань і вмінь, сформувати лідерські якості, самореалізуватись та отримати соціальнозначущий досвід співжиття у соціумі. Проте для втілення цієї моделі у першу чергу потрібно було підготувати педагогічний колектив ЗЗСО, сформувати в учителів знання і вміння мене- джменту, які вони мають передати учням. На першому місці у такій системі самоврядування стоїть людина, розвиток її особистісного потенціалу шляхом спільної діяльності дітей і дорослих.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectучнівське самоврядуванняuk_UA
dc.subjectучнівський менеджментuk_UA
dc.subjectсоціальна активність особистостіuk_UA
dc.titleВПЛИВ УЧНІВСЬКОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf182,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.