Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/972
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТригуб, І.А.-
dc.date.accessioned2019-04-18T07:46:20Z-
dc.date.available2019-04-18T07:46:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc37.016.091.31:004:[821.161.2+821(100)-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/972-
dc.description.abstractУ статті акцентовано увагу на проблемі використання інформаційно- комунікаційних технологій у шкільній літературній освіті як одному із пріоритетних чинників її модернізації. З’ясовано сутність поняття "хмарне середовище". Розкрито дидактико-методичний потенціал хмарних технологій на заняттях української і зарубіжної літератури в старшій школі. Представлено онлайн-освітні сайти LearningApps.org (різноманітні інтерактивні вправи), ThingLink (інтерактивні картинки), Simpol (сервіс опитувань), Padlet (інтерак- тивна дошка), Glogster (інтерактивні плакати), онлайн-освітню платформу CourseHeroта окреслено їх методичне призначення для навчання української і зарубіжної літератури в старших класах. Визначено типологію уроків україн- ської і зарубіжної літератури в старшій школі з використання хмарних технологій. Обґрунтовано теоретико-методичні аспекти застосування хмар- них технологій на заняттях літературних курсів за вибором у профільній школі. Окреслено специфіку проведення літературних спецкурсів із використанням хмарних технологій, що визначається врахуванням достатнього рівня сформованості інформаційно-цифрової компетентності старшокласників щодо організації власної навчально-пізнавальної діяльності у хмарному середовищі; актуалізацією читацького досвіду та пізнавальних інтересів учнів класів філологічного профілю; широким використанням додаткових сучасних інформа- ційних ресурсів як альтернативи шкільним підручникам; пріоритетом само- стійної пізнавально-дослідницької творчої діяльності учнів-старшокласників.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectпрофільна школаuk_UA
dc.subjectметодика навчанняuk_UA
dc.subjectукраїнська літератураuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технології навчанняuk_UA
dc.titleХМАРНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ І ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf210,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.