Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/982
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗабарний, О.В.-
dc.date.accessioned2019-04-18T08:13:31Z-
dc.date.available2019-04-18T08:13:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc37.016:821.161.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/982-
dc.description.abstractУ статті розповідається про процес формування у старшокласників почуття патріотизму на уроках літератури рідного краю, дається характеристика етапам методичної моделі процесу формування, досліджуються критерії сформованості морально-етичного почуття. На прикладі творчості поліського поета Миколи Чорновуса розроблено конспект уроку, присвяченого даній темі. У статті розповідається про життєвий і творчий шлях українського письмен- ника, журналіста і краєзнавця Миколи Чорновуса (Ткаченка), аналізуються його твори, присвячені темі України, життю українського народу, темі синівської любові до Батьківщини. У статті розроблено критерії сформованості почуття патріотизму, наведено приклади творчих завдань, які формують дане почуття. Необхідність формувати у молоді почуття патріотизму є ключовим завданням сучасної української школи. Воно повинно реалізовуватися як у процесі навчання, так і у процесі виховання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectукраїнська літератураuk_UA
dc.subjectпатріотизмuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectметодика викладанняuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ ПОЧУТТЯ ПАТРІОТИЗМУ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ РІДНОГО КРАЮ (НА ПРИКЛАДІ ТВОРІВ МИКОЛИ ЧОРНОВУСА)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf225,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.