Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/985
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, Юрій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-18T08:19:56Z | - |
dc.date.available | 2019-04-18T08:19:56Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 373.5.016:821.161.2 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/985 | - |
dc.description.abstract | У статті окреслено первинний рівень застосування словесно-образного аналізу в середній школі, визначено відповідний йому комплекс знань і вмінь школярів. Така робота може відбуватися і як самостійний шлях дослідження, і на комбінованій основі – у поєднанні з іншими шляхами, з урахуванням специфіки всіх родів літератури. Автор пропонує технологію цього виду діяльності, пояснює його алгоритмічну модель, мету використання, власну дефініцію. Означено низку різноманітних видів роботи, які не потребують залучення теоретичної інформації, що стосується мовної організації літературного твору, однак дають можливість сприймати й осмислювати словесну струк- туру тексту з погляду її семантичного багатства та естетичної цінності. Це виразне читання та його підготовка, осмислення-інтерпретація мовно- художніх зворотів, укладання словників авторських художніх висловів, лексичний та фразеологічний коментарі, зіставлення значень слів, заміна авторських образних зворотів власними мовними конструкціями, підбір синонімів до художніх висловів письменника, визначення асоціативно-смислового наповнення мовно- художнього образу, "редагування" авторської мови, "стилістичний експери- мент", зіставлення різних мовних редакцій тексту, мовлення різних письмен- ників, словесних зворотів літератури та засобів інших видів мистецтва, відбір учнями мовних зворотів для використання в письмових роботах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | словесно-образний аналіз | uk_UA |
dc.subject | виразне читання | uk_UA |
dc.subject | словникова робота | uk_UA |
dc.title | СЛОВЕСНО-ОБРАЗНИЙ АНАЛІЗ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ В ШКОЛІ: ПЕРВИННИЙ РІВЕНЬ ЗАСТОСУВАННЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10.pdf | 244,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.