Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/985
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2019-04-18T08:19:56Z-
dc.date.available2019-04-18T08:19:56Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc373.5.016:821.161.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/985-
dc.description.abstractУ статті окреслено первинний рівень застосування словесно-образного аналізу в середній школі, визначено відповідний йому комплекс знань і вмінь школярів. Така робота може відбуватися і як самостійний шлях дослідження, і на комбінованій основі – у поєднанні з іншими шляхами, з урахуванням специфіки всіх родів літератури. Автор пропонує технологію цього виду діяльності, пояснює його алгоритмічну модель, мету використання, власну дефініцію. Означено низку різноманітних видів роботи, які не потребують залучення теоретичної інформації, що стосується мовної організації літературного твору, однак дають можливість сприймати й осмислювати словесну струк- туру тексту з погляду її семантичного багатства та естетичної цінності. Це виразне читання та його підготовка, осмислення-інтерпретація мовно- художніх зворотів, укладання словників авторських художніх висловів, лексичний та фразеологічний коментарі, зіставлення значень слів, заміна авторських образних зворотів власними мовними конструкціями, підбір синонімів до художніх висловів письменника, визначення асоціативно-смислового наповнення мовно- художнього образу, "редагування" авторської мови, "стилістичний експери- мент", зіставлення різних мовних редакцій тексту, мовлення різних письмен- ників, словесних зворотів літератури та засобів інших видів мистецтва, відбір учнями мовних зворотів для використання в письмових роботах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectсловесно-образний аналізuk_UA
dc.subjectвиразне читанняuk_UA
dc.subjectсловникова роботаuk_UA
dc.titleСЛОВЕСНО-ОБРАЗНИЙ АНАЛІЗ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ В ШКОЛІ: ПЕРВИННИЙ РІВЕНЬ ЗАСТОСУВАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf244,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.