Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/996
Назва: ЗАГАЛЬНА МОДЕЛЬ ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Автори: Бондаренко, Юрій Іванович
Ключові слова: Модель
Види навчального матеріалу з української літератури
Напрямки й шляхи аналізу літературного твору
Етапи навчальної діяльності
Навчальна ситуація
Методи навчання
Типи уроків літератури
Види уроків літератури
Тема уроку літератури
Мета уроку літератури
Дата публікації: 2017
Видавець: НДУ ім. М.Гоголя
Бібліографічний опис: Загальна модель шкільного навчання української літератури : монографія / Юрій Бондаренко. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. – 392 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії узгоджено два процесуальні алгоритми: зବга¬ль¬но¬дидактичну модель, що відображає логіку навчально-розви¬вальної діяльності в цілому, поєднано з літературно-дослідницькою (у першу чергу шляхами аналізу), яка зумовлює текстуальну роботу школярів. Це дало змогу окреслити типологічну та видову двовимір¬ність вивчення літератури. Із такої позиції розглянуто етапи навчання та їх методико-літературний зміст, аспектуальні виміри уроку. Фахівцям, які будуть ознайомлюватися з монографією, пропонуємо взяти до уваги наукові матеріали автора, опубліковані в різних методичних виданнях і названі в списку використаної літератури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/996
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.