Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/996
Назва: | ЗАГАЛЬНА МОДЕЛЬ ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ |
Автори: | Бондаренко, Юрій Іванович |
Ключові слова: | Модель Види навчального матеріалу з української літератури Напрямки й шляхи аналізу літературного твору Етапи навчальної діяльності Навчальна ситуація Методи навчання Типи уроків літератури Види уроків літератури Тема уроку літератури Мета уроку літератури |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | НДУ ім. М.Гоголя |
Бібліографічний опис: | Загальна модель шкільного навчання української літератури : монографія / Юрій Бондаренко. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. – 392 с. |
Короткий огляд (реферат): | У монографії узгоджено два процесуальні алгоритми: зବга¬ль¬но¬дидактичну модель, що відображає логіку навчально-розви¬вальної діяльності в цілому, поєднано з літературно-дослідницькою (у першу чергу шляхами аналізу), яка зумовлює текстуальну роботу школярів. Це дало змогу окреслити типологічну та видову двовимір¬ність вивчення літератури. Із такої позиції розглянуто етапи навчання та їх методико-літературний зміст, аспектуальні виміри уроку. Фахівцям, які будуть ознайомлюватися з монографією, пропонуємо взяти до уваги наукові матеріали автора, опубліковані в різних методичних виданнях і названі в списку використаної літератури. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/996 |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бондаренко Юрій. Загальна модель шкільного навчання української літератури. Монографія.pdf | 3,02 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.