Skip navigation
Домівка
Перегляд
Фонди
та зібрання
Browse Items by:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Language
English
українська
Зареєстрованим:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
eNGSUIR. Інституційний репозиторій НДУ імені Миколи Гоголя
Бібліотека імені акад. М.О. Лавровського
Репозиторій НДУ ім. Миколи Гоголя
Перегляд зібрання за групою - Автори Бобро, Л. В.
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
по заголовку
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Відображення результатів від 1 до 20 із 26
далі >
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2017
Виховання у старших дошкільників уміння долати страх
Бобро, Л. В.
2019
ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Бобро, А. А.
;
Бобро, Л. В.
;
Дубровська, Л. О.
;
Мовчан, В. О.
2019
Готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища
Бобро, Л. В.
;
Бобро, А. А.
;
Мовчан, В. О.
;
Дубровська, Л. О.
2022
ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ВАЖЛИВА ІНТЕГРАЛЬНА ЯКІСТЬ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО ВИХОВАТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Бобро, Л. В.
2022
ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ВАЖЛИВА ІНТЕГРАЛЬНА ЯКІСТЬ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО ВИХОВАТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Бобро, Л. В.
2022
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПІДГОТОВКИ ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ПРИРОДОЗНАВСТВА З МЕТОДИКОЮ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПРИРОДОЮ»
Бобро, Л. В.
2019
НАСТУПНІСТЬ У ФОРМУВАННІ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ТА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Бобро, Л. В.
;
Бобро, А. А.
2024
Основи природознавства з методикою ознайомлення дошкільників з природою
Бобро, Л. В.
2022
ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ ДОШКІЛЬНИКІВ
Пихтіна, Н. П.
;
Лісовець, О. В.
;
Бобро, Л. В.
2021
ОСОБЛИВОСТІ НЕГАТИВНИХ ЕМОЦІЙНИХ ПРОЯВІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Бобро, Л. В.
2024
Особливості партнерської взаємодії учасників освітнього процесу: ЗДО, початкова школа та сім’я
Бобро, Л. В.
;
Бобро, А. А.
2022
ПАРТНЕРСЬКА ВЗАЄМОДІЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА СІМ'Ї ЯК ОСНОВА ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Бобро, Л. В.
2024
Педагогічне партнерство ЗДО з учасниками освітнього процесу
Бобро, Л. В.
2017
Педагогічні умови формування у старших дошкільників уміння долати страх
Бобро, Л. В.
2023
Практична підготовка здобувачів вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта першого (бакалаврського) рівня
Пісоцька, Л. М.
;
Матвієнко, С. І.
;
Пісоцький, О. П.
;
Бобро, Л. В.
2022
ПРОСВІТА БАТЬКІВ ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ЇХ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЕФЕКТИВНОЇ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА СІМ’Ї
Бобро, Л. В.
2022
ПРОСВІТА БАТЬКІВ ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ЇХ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЕФЕКТИВНОЇ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА СІМ’Ї
Бобро, Л. В.
2021
РОЗВИТОК САМОРЕГУЛЯЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК УМОВА УМІННЯ ДОЛАТИ НЕГАТИВНІ ЕМОЦІЇ
Бобро, Л. В.
2021
РОЗВИТОК САМОРЕГУЛЯЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК УМОВА УМІННЯ ДОЛАТИ НЕГАТИВНІ ЕМОЦІЇ
Бобро, Л. В.
2020
Соціально-моральне виховання дошкільника: дослідно-технологічні аспекти
Кононко, О. Л.
;
Пихтіна, Н. П.
;
Матвієнко, С. І.
;
Аніщук, А. М.
;
Бобро, Л. В.
;
Лісовець, О. В.