Перегляд зібрання за групою - Автори Бобро, Л. В.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Відображення результатів від 1 до 20 із 26  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Виховання у старших дошкільників уміння долати страхБобро, Л. В.
2019ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩАБобро, А. А.; Бобро, Л. В.; Дубровська, Л. О.; Мовчан, В. О.
2019Готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовищаБобро, Л. В.; Бобро, А. А.; Мовчан, В. О.; Дубровська, Л. О.
2022ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ВАЖЛИВА ІНТЕГРАЛЬНА ЯКІСТЬ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО ВИХОВАТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИБобро, Л. В.
2022ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ВАЖЛИВА ІНТЕГРАЛЬНА ЯКІСТЬ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО ВИХОВАТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИБобро, Л. В.
2022МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПІДГОТОВКИ ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ПРИРОДОЗНАВСТВА З МЕТОДИКОЮ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПРИРОДОЮ»Бобро, Л. В.
2019НАСТУПНІСТЬ У ФОРМУВАННІ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ТА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВБобро, Л. В.; Бобро, А. А.
2024Основи природознавства з методикою ознайомлення дошкільників з природоюБобро, Л. В.
2022ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ ДОШКІЛЬНИКІВПихтіна, Н. П.; Лісовець, О. В.; Бобро, Л. В.
2021ОСОБЛИВОСТІ НЕГАТИВНИХ ЕМОЦІЙНИХ ПРОЯВІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУБобро, Л. В.
2024Особливості партнерської взаємодії учасників освітнього процесу: ЗДО, початкова школа та сім’яБобро, Л. В.; Бобро, А. А.
2022ПАРТНЕРСЬКА ВЗАЄМОДІЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА СІМ'Ї ЯК ОСНОВА ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУБобро, Л. В.
2024Педагогічне партнерство ЗДО з учасниками освітнього процесуБобро, Л. В.
2017Педагогічні умови формування у старших дошкільників уміння долати страхБобро, Л. В.
2023Практична підготовка здобувачів вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта першого (бакалаврського) рівняПісоцька, Л. М.; Матвієнко, С. І.; Пісоцький, О. П.; Бобро, Л. В.
2022ПРОСВІТА БАТЬКІВ ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ЇХ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЕФЕКТИВНОЇ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА СІМ’ЇБобро, Л. В.
2022ПРОСВІТА БАТЬКІВ ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ЇХ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЕФЕКТИВНОЇ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА СІМ’ЇБобро, Л. В.
2021РОЗВИТОК САМОРЕГУЛЯЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК УМОВА УМІННЯ ДОЛАТИ НЕГАТИВНІ ЕМОЦІЇБобро, Л. В.
2021РОЗВИТОК САМОРЕГУЛЯЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК УМОВА УМІННЯ ДОЛАТИ НЕГАТИВНІ ЕМОЦІЇБобро, Л. В.
2020Соціально-моральне виховання дошкільника: дослідно-технологічні аспектиКононко, О. Л.; Пихтіна, Н. П.; Матвієнко, С. І.; Аніщук, А. М.; Бобро, Л. В.; Лісовець, О. В.