Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1014
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюй, Цзін-
dc.date.accessioned2019-07-02T10:47:55Z-
dc.date.available2019-07-02T10:47:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc780.616.433-051(510):005.336.5]:378.6(477)](043.3)-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1014-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу якості фахової (фортепіанної) підготовки іноземних студентів під час навчання в магістратурі в умовах української музично-педагогічної освіти та ефективності методики формування концерт- но-виконавської компетентності особливого значення набуває аналіз наукових досліджень, які містять відомості про історію розвитку інструментально- виконавської школи, інтерпретацію музичних творів, засоби виконавської виразності, стилі та жанри музики вітчизняних та зарубіжних композиторів, технічні прийоми та їх розвиток, а саме ті аспекти, які стають базовими компонентами у контексті зростання справжнього виконавця ‒ носія художньо- естетичних та культурних цінностей різних епох та націй. Важливим склад- ником фахової підготовки студентів є усвідомлення викладачами специфіки їх попереднього навчання, а саме: ментальних особливостей, програмних вимог до звітних концертів, організації навчального процесу, репертуар та технічні можливості кожного майбутнього виконавця та викладача за фахом. Вивчення українськими освітянами міжнародного педагогічного досвіду, культурних традицій країн, з яких прибув студент до вишів України дасть можливість сформувати арсенал ефективних методів та прийомів, спрямованих на формування концертно-виконавської компетентності іноземних студентів, розкрити їх художньо-творчий потенціал, окреслити перспективи у процесі реалізації поетапної методики фахової (фортепіанної) підготовки під час навчання в магістратурі. Фортепіанна освіта в Китаї та Сербії має специфічні форми, методи та педагогічні умови, відмінні від традицій інших цивілізацій, саме тому для кожного викладача, який здійснює професійну підготовку іноземних студентів за спеціалізацією фортепіано, головним завданням стає формування художньо- виконавської компетентності, а зокрема – озброєння його комплексом техно- логічних прийомів гри на інструменті в процесі фахової підготовки. Досвід, що об’єднує музично-педагогічні досягнення різних культур, дає високі результати, що безпосередньо відображається в роботі фахівців, які повертаються після завершення навчання до себе на Батьківщину.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectформування концертно-виконавської компетентностіuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.subjectмагістратураuk_UA
dc.subjectфортепіаноuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ КОНЦЕРТНО-ВИКОНАВСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf209,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.