Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1052
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тестова, І. Ю. | - |
dc.contributor.author | Білоусова, Н. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-03T08:25:50Z | - |
dc.date.available | 2019-07-03T08:25:50Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 372.218 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1052 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюється практичний аспект проблеми готовності дитини до школи. Наголошується на важливості нового етапу в житті дитини – вступу до школи. Розглядаються підходи різних науковців до проблеми трактування готовності дитини до школи. В статті зазначається, що готовність дитини до школи та адаптація в шкільному середовищі прямо пов’язані з рівнем її тривожності; залежить від початку зміни зубів; від вміння читати, писати, рахувати, міркувати та запам’ятовувати; від вміння спілкуватись з дорослими, однолітками, вчителем та однокласниками; від ставлення дитини до школи, до навчання, до вчителя, до предметів; від вміння контролювати себе та свої вчинки, керувати своїми діями, словами, емоціями. Характеризуються різні види готовності дитини до школи: фізична, психічна, моральна, вольова, мотива-ційна та інтелектуальна. Даються практичні поради батькам. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | дитина | uk_UA |
dc.subject | готовність дитини до школи | uk_UA |
dc.title | ПРОБЛЕМА ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
9.pdf | 351,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.