Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1061
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубровська, Л. О.-
dc.contributor.authorДубровський, В. Л.-
dc.contributor.authorВисовень, А. С.-
dc.date.accessioned2019-07-03T09:05:06Z-
dc.date.available2019-07-03T09:05:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc37.026-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1061-
dc.description.abstractУ статті автори торкаються проблеми застосування технологій інтерак-тивного навчання молодших школярів, удосконалення процесу навчально-пізна-вальної активності учнів початкової школи. Звернена увага на організацію робо-ти на інтерактивному уроці, діалогове спілкування з молодшими школярами, підвищення пізнавальної активності на уроці, створення суб’єкт-суб’єктних інтерактивних відносин в освітньому процесі, атмосферу співтворчості та співпраці, що сприятиме розвитку особистості учня.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectінтерактивні технології навчанняuk_UA
dc.subjectінтерактивний урокuk_UA
dc.subjectмотивація навчальної діяльностіuk_UA
dc.titleТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕРАКТИВНОГО УРОКУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf417,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.