Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1094
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горожанкіна, О. Ю. | - |
dc.contributor.author | Риженко, Н. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-04T08:23:44Z | - |
dc.date.available | 2019-07-04T08:23:44Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 37.011+78+159.9.072.533 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1094 | - |
dc.description.abstract | У статті уточнено сутність поняття "асоціативне мислення", розкрито особливості формування диригентського жесту та зміст підготовки студен-тів у класі хорового диригування, визначено методи ефективного формування асоціативного мислення майбутнього вчителя музики в процесі диригентсько-хорової підготовки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | асоціації | uk_UA |
dc.subject | асоціативне мислення | uk_UA |
dc.subject | диригентський жест | uk_UA |
dc.subject | дири-гентсько-хорова підготовка | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ АСОЦІАТИВНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В ПРОЦЕСІ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
16.pdf | 390 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.