Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1248
Назва: | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
Автори: | Юань, Гао |
Ключові слова: | емоційний інтелект фахова підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва полімотивація |
Дата публікації: | 2019 |
Видавець: | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена вивченню особливостей процесу розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі їхньої фахової підготовки. Метою статті визначено обґрунтування педагогічних умов емоцій- ного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фахової підготовки. Розглянуто три педагогічні умови, які покладено в основу стратегії розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва. Першою умовою визначено активізацію полімотивації студентів до емоційної взаємодії в процесі фахової підготовки. Ця педагогічна умова підвищує ефектив- ність фахової підготовки через розуміння емоцій як ресурсу особистісного становлення, самореалізації. Другою педагогічною умовою визначено створення мистецького комунікативно-рефлексивного середовища як засіб свідомої регуляції емоційного поля у процесі фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Під мистецьким комунікативно-рефлексивним середови- щем розуміється комплекс факторів соціального, педагогічного та мистецько- го впливу. Третя педагогічна умова – впровадження тренінгових технологій для викладачів і студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1248 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
17.pdf | 210,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.