Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1254
Назва: | ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО- ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ |
Автори: | Ростовська, І. О. |
Ключові слова: | мотивація мотивація музичної діяльності вчитель музичного мистецтва |
Дата публікації: | 2019 |
Видавець: | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено теоретичні основи формування мотивації інструмен- тально-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва з позицій теорії діяльності. Здійснено аналіз філософських, а також ідей загальної і мистецької психології щодо активної ролі суб’єкта в діяльності, коли усвідомлена мотивація виступає сутнісною характеристикою особистості та музикознавчих досліджень щодо специфіки музично-виконавської діяльності. Зроблено висновок, що успішність формування мотивації інструментально- виконавської діяльності значною мірою визначається якістю педагогічного керування цим процесом; що домінування вищих смислоутворювальних мотивів музично-виконавської діяльності веде до подальшого розвитку інструменталь- но-виконавської майстерності, самоактуалізації та подальшого професійного самовдосконалення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1254 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11.pdf | 200,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.