Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1256
Назва: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ
Автори: Раструба, Т. В.
Ключові слова: особистісно орієнтоване навчання і виховання, педагогічна підготовленість
умови
вчитель
учень
Дата публікації: 2019
Видавець: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена характеристиці педагогічних умов підготовленості вчи- теля до особистісно орієнтованої музичної освіти учнів закладів загальної середньої освіти. Розкрито суть тлумачення категорій "підготовленість" та "умова". Визначено шість головних педагогічних умов, до яких відносяться: воло- діння формами, методами та прийомами особистісно орієнтованої музичної освіти; суб’єкт-суб’єктні взаємовідносини між учасниками навчально-виховного процесу; здатність учителя до креативності; створення на уроці особистісно зорієнтованих і фасилітативних ситуацій; створення атмосфери емоційного підйому (катарсису); реалізація компетентнісного підходу у фаховій діяльності вчителя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1256
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf186,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.