Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1261
Назва: | ФЕНОМЕН ПРОФЕСІЙНОЇ РЕФЛЕКСІЇ В КОНТЕКСТІ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ |
Автори: | Гудзь, О. А. |
Ключові слова: | рефлексія професійна рефлексія рефлексивний підхід вокальна підготовка |
Дата публікації: | 2019 |
Видавець: | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена визначенню сутності професійної рефлексії майбутнього вчителя музичного мистецтва і особливостям її формування у студентів в процесі вокальної підготовки. Рефлексія розглядається як акмеологічна стратегія формування власної виконавсько-педагогічної Я-концепції, яка вміщує в себе унікальні особливості психологічного проникнення в музичний твір, художньо-естетичного його осягнення і техніко-виконавського втілення його змісту. Професійна рефлексія вчителя музики включає в себе фіксацію, усвідом- лення, оцінку і корекцію власного музичного сприйняття, мислення, фізичних дій і художніх засобів виразності, що використовуються в кожен момент часу. Розглянуто рефлексивний підхід як теоретико-методологічне підґрунтя во- кальної підготовки студентів у педагогічних закладах вищої освіти. Рефлек- сивний підхід до вокальної підготовки майбутніх вчителів музики, а також відповідні йому педагогічні принципи сприяють цілеспрямованому формуванню у студентів рефлексивних здібностей, рефлексивного мислення, рефлексивної суб’єктної позиції з метою пізнання себе й осягнення художньо-образного напов- нення музичного мистецтва. Подальші наукові дослідження будуть присвячені проблемі формування професійної рефлексії в процесі вокальної підготовки майбутніх учителів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1261 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 203,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.