Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1288
Title: | ОСОБЛИВОСТІ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ, ЩО ТОРКАЮТЬСЯ ПРОБЛЕМА- ТИКИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ, У СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ АМЕРИКИ ТА УКРАЇНІ |
Authors: | Нестерова, О. Ю. |
Keywords: | академічна доброчесність порівняльне дослідження порушення академічної доброчесності |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя |
Abstract: | У статті розглядаються питання організації педагогічних досліджень у сфері академічної доброчесності в Україні з урахуванням досвіду інших країн світу. Серед країн, практичний та теоретичний доробок яких визначається як важли- вий для України, визначено США. Метою статті є опис особливостей наукових досліджень, що торкаються проблематики академічної доброчесності у Сполуче- них Штатах Америки та Україні, зокрема у порівняльному аспекті. У статті підкреслюється, що використання кодексів поведінки для студентів і науковців в Україні та психологічні, педагогічні й методичні передумови забезпечення їх ефективності – це питання, яке вимагає тривалих досліджень, зокрема експери- ментальних. Насамперед такі дослідження мають бути спрямовані на визна- чення ціннісного компоненту, який має потенціал забезпечення ефективності будь-якого кодексу поведінки для сучасної учнівської молоді. На основі проведеного дослідження зроблено висновки про те, що дослідження проблематики академіч- ної доброчесності в аспекті вивчення потенціалу використання досвіду Сполу- чених Штатів Америки в Україні поступово набувають ознак системності, що підтверджується такими напрямками досліджень, як філософський, педагогічний та правовий. Педагогічні дослідження стосуються широкого кола проблем, зокрема осмислюваних як на теоретичному, так і на експериментальному рівнях, що дає підстави визначати актуальність таких досліджень для оптимізації процесу становлення академічної культури закладів освіти України. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1288 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.