Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1304
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
Автори: Співак, Я. О.
Ключові слова: соціальна освіта
професійна підготовка соціальних працівників
професійна діяльність
Дата публікації: 2019
Видавець: Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості розвитку системи професійної підготовки соціального працівника до практичної діяльності у соціальній сфері. Якщо у ХІХ ст. соціальна робота тісно перепліталася з полегшенням бідності, що часто виконувалися членами духовенства, то сучасна соціальна робота, починаючи з кінця ХІХ – початку ХХ ст., знаходить своє коріння в соціальних інтересах і науковій практиці. Сьогодні професія соціальної роботи продовжує розвиватися, підтримуючи тенденції, що відповідають суспільним потребам ХХІ ст. Проаналізовано концептуальні основи і своєрідність тенденцій розвитку сучасної освіти. Підкреслено значущість соціологічного аспекту у створенні фундаменту для розвитку професійного мислення сучасного спеціаліста, розуміння ним характеру сучасного суспільного розвитку, ролей у ньому різних соціальних груп, інститутів, особистості. Виявлено основні підходи, які сприяють підвищенню ефективної організації і забезпечення якісної соціальної освіти майбутніх спеціалістів. Зокрема, з позиції системного підходу встановлено, що система професійної підготовки соціального працівника до практичної діяльності у соціальній сфері, як система, що постійно розвивається, здатна функціонувати і в стабільному режимі, і в динамічному, далекому від рівноваги. Особистісний підхід дозволяє сформувати в особистості якості суб'єкта у процесі життєдіяльності, особливо в період її професійного становлення. Діяль- нісний підхід передбачає включення особистості в різноманітні, ієрархічно залежні види діяльності. Разом з тим доведено, що застосування саме комплексу підходів до професійної підготовки майбутніх соціальних працівників сприяє формуванню цілісної особистості майбутнього фахівця.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1304
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf230,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.