Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1468
Назва: | Педагогічні умови оптимізації процесу адаптації дитини до ЗДО |
Автори: | Пастернак, Поліна Федорівна |
Ключові слова: | адаптація дитини до ЗДО готовність до вступу в ЗДО |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Науковий керівник: Пихтіна Ніна Порфиріївна, канд. пед. наук, доцент Рецензенти: Голота Наталія Миколаївна, канд. пед. наук, доцент Пісоцький Олександр Петрович, канд. психол. наук, доцент |
Опис: | На теоретичному рівні ми здійснили теоретико-методичне обґрунтування проблеми соціальної адаптації дітей дошкільного віку до ЗДО, зокрема: окреслили й схарактеризували сутність та особливості соціальної адаптації дітей дошкільного віку до закладу дошкільної освіти; проаналізували проблему соціальної адаптації дошкільників у психолого-педагогічній літературі; означили готовність дитини до вступу в освітній заклад в якості передумови її успішної адаптації до ЗДО. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, нами розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники готовності та адаптованості дитини до вступу в ЗДО, окреслені форми адаптації дошкільників: легкий, середній, важкий. Підібрані й розроблені методики для практичного вивчення стану готовності дитини до відвідування нею дошкільного навчального закладу та особливостей протікання адаптаційного періоду до ЗДО. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1468 |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пастернак Магістерська.pdf | 912,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.