Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1487
Title: Педагогічні умови формування у старших дошкільників впевненості у собі у продуктивних видах діяльності
Authors: Кареліна, Світлана Григорівна
Keywords: вольова поведінка
вольові якості
впевненість у собі
продуктивна діяльність
Issue Date: 2019
Abstract: Науковий керівник: к.пед.н., доцент Пихтіна Н. П. Рецензенти: канд. психол. наук, доцент. Пісоцький О. П. кан. пед. наук, доцент Турчина І. С.
Description: Тема магістерської роботи “Педагогічні умови формування у старших дошкільників впевненості у собі у продуктивних видах діяльності” досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема необхідність виховання у дошкільників впевненості у собі у продуктивній діяльності, зокрема: проаналізовано стан вивчення проблеми вольової активності дітей дошкільного віку, здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з вивчення проблеми розвитку особистісного утворення дітей дошкільного віку у зображувальній діяльності. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники та рівні сформованості впевненості у собі дітей 5 -6 років, визначено й обгрунтовано педагогічні умови їх вдосконалення, скомпоновано систему роботи з оптимізації виховного процесу щодо формування впевненості у собі в продуктивних видах діяльності
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1487
Appears in Collections:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кареліна_магістерська.pdf814,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.