Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1548
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гунько, Вікторія Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-05T09:27:37Z | - |
dc.date.available | 2020-02-05T09:27:37Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1548 | - |
dc.description.abstract | Магістерська робота складається з двох розділів. У першому розділі, теоретичному, розглянуті і проаналізовані теоретичні аспекти організації супроводу дітей з інвалідністю в інклюзивній освіті у Польщі, розвиток та прояви інклюзивних європейських освітніх тенденцій в історичній ретроспективі. Подані нормативно-правові засади організації супроводу інклюзивного навчання та проаналізовано організацію супроводу інклюзивного навчання у процесах реформування освіти та дослідженнях польських вчених. У другому розділі магістерської роботи досліджена специфіка організації супроводу дітей з різними видами інвалідності та описаний досвід роботи інклюзивних закладів Польщі. За результатами теоретичних і практичних досліджень розроблені методичні рекомендації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | соціальна робота | uk_UA |
dc.subject | дитина з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | супровід | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.title | Організація супроводу дітей з інвалідністю в умовах інклюзивного закладу у сучасній Польщі | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 231 (Соціальна робота) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гунько_2019.pdf | 1,4 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.