Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1552
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лобурцова, Олена Олегівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-05T13:25:45Z | - |
dc.date.available | 2020-02-05T13:25:45Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1552 | - |
dc.description.abstract | У роботі розкрито соціалізуючий вплив тренінгової технології у соціально - педагогічній роботі з дітьми та молоддю у шкільному середовищі. Виявлено особливості соціалізації учнівської молоді на різних її вікових етапах; розкрито своєрідність і потужність тренінгової технології у соціально -педагогічній роботі з дітьми й учнівською молоддю; обґрунтовано інноваційний потенціал тренінгової роботи в освітньо-виховному шкільному просторі. Розроблено й експериментально перевірено комплексну тренінгову програму соціально -педагогічного супроводу соціалізації учнівської молоді. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | соціальна робота | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.subject | технологія | uk_UA |
dc.subject | тренінгова технологія | uk_UA |
dc.title | Соціалізуючий потенціал тренінгової технології у роботі соціального працівника | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 231 (Соціальна робота) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лобурцова_2019.pdf | 511,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.