Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1558
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сокоринська, Марія Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-06T11:57:06Z | - |
dc.date.available | 2020-02-06T11:57:06Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1558 | - |
dc.description.abstract | У роботі було здійснено аналіз наукової літератури з теми дослідження, вивчено роль та вплив інституційного виховання. Було розкрито сутність понять «соціалізація» і «соціальна адаптація»; особливості психоемоційного, особистісного, професійного, та комунікативного розвитку випускників інтернатних закладів. Визначені основні характеристики дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та вивчено нормативно-правові документи щодо захисту та соціальної підтримки дітей-сиріт. Проведено дослідження та розроблена програма соціальної адаптації , комунікативних та організаторських вмінь дітей-сиріт на базі соціального гуртожитку в м. Ніжин. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | соціальна робота | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.subject | діти – сироти | uk_UA |
dc.subject | постінтернатний період | uk_UA |
dc.title | Особливості соціалізації дітей – сиріт в постінтернатний період | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 231 (Соціальна робота) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сокоринська_2019.pdf | 784,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.