Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1561
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМедвідь, Світлана Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-02-06T13:41:49Z-
dc.date.available2020-02-06T13:41:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1561-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто сутність поняття толерантності, основні особливості соціально- психологічного розвитку підлітків як детермінантів соціальної поведінки, визначено умови, інтерактивні форми і методи формування толерантної поведінки підлітків. Представлено хід і результати емпіричного дослідження, Програму формування навичок ефективної комунікації підлітків на засадах поваги і взаєморозуміння у шкільному середовищі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціальна роботаuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectтолерантна поведінкаuk_UA
dc.subjectсоціальна педагогікаuk_UA
dc.titleСоціально-педагогічна робота з формування толерантної поведінки підлітківuk_UA
Розташовується у зібраннях:231 (Соціальна робота) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Медвідь_2019.pdf707,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.