Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1561
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Медвідь, Світлана Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-06T13:41:49Z | - |
dc.date.available | 2020-02-06T13:41:49Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1561 | - |
dc.description.abstract | В роботі розглянуто сутність поняття толерантності, основні особливості соціально- психологічного розвитку підлітків як детермінантів соціальної поведінки, визначено умови, інтерактивні форми і методи формування толерантної поведінки підлітків. Представлено хід і результати емпіричного дослідження, Програму формування навичок ефективної комунікації підлітків на засадах поваги і взаєморозуміння у шкільному середовищі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | соціальна робота | uk_UA |
dc.subject | підлітки | uk_UA |
dc.subject | толерантна поведінка | uk_UA |
dc.subject | соціальна педагогіка | uk_UA |
dc.title | Соціально-педагогічна робота з формування толерантної поведінки підлітків | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 231 (Соціальна робота) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Медвідь_2019.pdf | 707,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.