Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1562
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОпанасенко, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-02-06T14:04:56Z-
dc.date.available2020-02-06T14:04:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1562-
dc.description.abstractУ магістерській роботі проаналізовано становлення та сучасний стан та розвитку Телефонів Довіри у світі та Україні. Розкрито сутність соціальної роботи з людьми похилого віку, її зміст та структуру. Узагальнено світові практики організації роботи Телефонів довіри у контексті проблеми дослідження. Проаналізовано діяльність Університетів третього віку як осередку соціальної роботи з людьми похилого віку. Схарактеризовано форми, методи соціальної роботи з людьми похилого віку у територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг). Досліджено стан самотності людей похилого віку, клієнтів Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ніжинської міської ради. Розроблено тренінгову навчальну програму «Підготовка волонтерів-консультантів до роботи на гарячій лінії Телефону Довіри» та проект «Організація роботи Телефону Довіри за методом «рівний-рівному» в умовах Університету Третього Віку».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціальна роботаuk_UA
dc.subjectТелефон Довіриuk_UA
dc.subjectлюди похилого вікуuk_UA
dc.subjectУніверситет третього вікуuk_UA
dc.titleОрганізація роботи Телефону Довіри за методом «рівний-рівному» в умовах Університету Третього Вікуuk_UA
Розташовується у зібраннях:231 (Соціальна робота) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Опанасенко_2019.pdf1,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.